VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

??? FREDAG ???

Kategori: Jag o min vardag

Så var det då fredag igen och detta året har jag ännu inte druckit någon alkohol och inte varit på fest. Men idag har jag några val på vad jag kan göra, och kan inte bestämma mig.


* Vara hemma och ha besök av en kompis, vilket blir att vi kommer att data nörda oss..haha
* Gå på fest och gå på krogen
* Sitta hemma med en vän och dricka vin och sedan gå ut på krogen
* Strunta i allt och alla och bara vara hemma ensam med god mat och filmkväll


Hmm...svårt val idag, lite beslutsångest tror jag bestämt att jag lider av...haha

Vad tycker ni att jag ska göra??????????


Förresten det är massa snl ute, kom igår och regnade bort, men kom nytt under natten/tidig morgon..härligt


Kommentarer


Kommentera inlägget här: