VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Här kommer de jag missat

Kategori:

Här kommer då vågens förutsägelser som jag inte kunnat lägga ut pga sjukdom. Bara o gå bakåt i dagarna o kolla om något stämmer för er:

3 januari:

Detta är en framgångsrik tid för dig, när arbetsrelaterade målsättningar och ekonomiska aktiviteter visar sig produktiva eller lovande. Skatten innebär problem.


4 januari:

Om du är singel kan du få möjlighet att blanda arbete med nöje eller träffa en partner via jobbet. Din sexualitet är stark under dessa planetpassager.


5 januari:

Du kommer att lägga märke till att ditt fokus har förflyttats till drömmar om kärlek eller ett i första hand romantiskt förhållande.


6 januari:

En entusiastisk eller helhjärtad inställning till dina studier är vad som krävs idag, och det är ett sätt att uttrycka dig själv inför omvärlden just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: