VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hard Cat Night

Kategori: Jag o min vardag

Vilken tuff natt alltså och allt pga min lilla katt.

För att ni ska förstå bättre så får jag först berätta detta; Min katt har alltid hoppat på ytterdörrens handtag så dörren har aldrig kunnat vara olåst. Men de senaste 2 åren har hon knappt gjort detta. Även när man tar dörrnycklarna så kan hon komma och ska följa med när jag ska ut genom dörren.

Men så igår eftermidda fick hon ju följa med ut, upp till min mamma och hälsa på. Efter vi kom hem så börja hon hoppa igen på dörrhandtaget och jamade gång på gång.
Stängde innerdörren när jag gick och la mig igår. Och var så glad att jag kände att ju kunde somna innan 1 inatt. Men vad händer då? Jo, jag vaknar 01.45 av att hon håller på att hoppa på handtaget på inerdörren och ligger på golvet och drar sig längs dörrspringan där nere och kraffsar med tassarna. Kallar på henne gång på gång ända till vid 6-tiden i morse. Och då fick jag äntligen sova fram till 8-tiden. Sikken en buse alltså. Men sånt kan man ju inte bli arg på. Tur man inte skulle upp tidigt och jobba. Bara gymmet som uteblev, var ju sömngångaren själv när klockan ringde. Men gör inte så mycke eftersom jag tränat mån- och tisdag.

Hoppas nästa natt blir lugnare....

Hon är för söt min lilla Smula (smulan)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: