VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hela våren och lite till är räddad...haha

Kategori: Smått & Gott

Varit iväg och handlat lite och titta vad jag hittade på Netto. 12 flaskor julmust, 1,5 liters för endast 38 kr allt som allt. Kallar jag billigt. och ni som vet vad jag tycker om denna dryck fattar hur lycklig jag är..haha. Kunde ju inte bara gå förbi hyllan med dessa, de gick bara inte. Beroende kanske man kan kalla det. Så supergott ju

Har faktiskt inte druckit någon julmust på 7 dagar. Kanske dags att öppna en ikväll :P




Är ju bjuden på fest ikväll, men känns som jag väljer att ha ännu en alkoholfri helg. Ska dra fram dammusgaren nu och fixa med lite här hemma så får jag se senare. Men känner faktiskt inte för att festa. Även bestämt promenad med Jimmy efter hans slutat jobba.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: