VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Knäppelördagen

Kategori: Jag o min vardag

Helknäpp lördagkväll/natt blev det.

Först runt 18-tiden började Jimmy och jag hit och dit om att dricka vin och åka till Harrys i Klippan, men 2 timmar senare så hade vi gett upp om detta. Kändes stressigt och ont om tid pga de stänger kl:01.00 och sista tåget hem strax innan där. Så vi bestämde att ta det en annan gång och komma på det lite tidigare på dan. Kankse på fredag, vem vet.

Sen på natten när jag ligger inne i min säng och kollar tv och funderar på att släcka ner och försöka sova, ja runt halv 3 på natten. Då låter det som 10 personer i trappan (mitt sovrum är ut mot trapphuset) och de står då och hänger i 8 minuter på grannens ringklocka, jadå jag tog tiden, hela 8 min, vilka idioter,, sparkar o slåt på dörren o skriker o har sig. Men sen är de ju oxå knarkare, i deras huvuden finns det ju inte precis något vett. Så hon var väl runt 6 i morse när jag somnade. Så värdelöst, min plan var ju att går upp vid 9 idag, men det blev 11..*suck*.

Varit och färgat mammas hår, skulle klippa det oxå men vi väntar tills imorgon, bättre.
Kvällen är här nu och inga planer, jo nån midda ska jag fixa, vet dock inte riktigt vad jag är sugen på än. Men det får ni ju som vanligt veta senare med bild, ja alltså vad jag lagade till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: