VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Massor sen sist

Kategori: Dagens midda

Ja nu har de skett en hel del sen sist jag skrev.

Varit en runda på Ica och handlat med mamma i förmiddags. Efter detta vek jag tvätten, plockade undan lite, skickade iväg jobbansökningar, dammsög och torkade golven. Och under denna tiden började det snöa här, så härligt.



Oxå kom mamma en runda och vi beställde lite nya sängkläder.
Bra med internetshopping

Och nu har jag gjort ett nytt recept på en supergod Tacosoppa, och såklart hittat på det själv och detta recept hittar ni som vanligt i min matblogg.

http://mariesrecept.blogg.se





Och nu blir det snart ut på promenad med vännen/grannen Jimmy. Ja hoppas han fortfarande vill fast det snöar. Hoppas det inte övergår till regn bara.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: