VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mycke för pengarna idag

Kategori: Jag o min vardag

Varit ute i lite ärenden och bl a fyndat rejält på Netto, 400 g lax(frusen i bitar) 30kr, en vit mortel för 15kr vilket jag velat ha länge, fast egentligen en sån där i grå marmor.
Oxå blev de frukt och grönsaker såklart.



Blev inom en runda på Ica med, hade ju paket och hämta där..."Twilight sagan" för endast 129kr, har sett alla filmerna, men ville ju ha dom själv oxå eftersom jag samlar på filmer. Hade redan "Twilight", men de gör inget, bättre med en box.



Även på Ica var där en del billigt som svamp, chi bröd/bullar, pålägg m m


När jag var klar där så kom jag ju på att jag skulle ha en SATA kabel till min nya dvd brännare, så tog en runda inom databutiken oxå. Tur var det, för där kosta sladen endast 29kr, när jag leta på nätet igår så fanns där ingen under 59kr. Så detta kallar jag ett fynd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: