VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nära, men inte riktigt

Kategori: Jag o min vardag

Duktig idag igen..Uppe 06.00 och cyklade till gymmet. Körde 20 min uppvärmning på löpbandet. Sen med fasta vikter i 45 min, körde stenhårt. Går ju och göra det när man är helt ensam. Avslutade med rodd 1 km på 6 min...wow..hehe.




Nu hemma och tagit mig en proteindrink, 3 dl med chokladpulver. Smakade rätt gott vid första klunken, men ju mer jag drack så kändes det som om jag skulle vara nära att klökas, men det gjorde jag aldrig som tur var. Jag är ju rätt känslig när det gäller pulvergrejer, kunde knappt ens äta potatismos förr, fast den var gjord på färsk potatis.
Nåja, jag vänjer mig väl. Vill man bli fin får man lida pin..haha
Ställde mig på vågen oxå däruppe och den visade -5kg på 8 dagar, inte dåligt. Blir nog bra det här känns det som.

Ikväll är det ju dags för promenaden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: