VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

NEJ dagen

Kategori: Jag o min vardag

Jaha då har man varit på Ica idag igen, såklart med lilla mamsen. Ja jag vet, fan vad jag handlar..haha. Men vi såg billiga kotletter igår som vi hoppa över, och ångrade oss. Men tyvärr var dom slut. Så blev lite frukt och grönsaker, plus matlagningsyoghurt och 3-pack dressing som jag tänkte testa till mina hemmagjorda pommes ikväll.

Idag är det Trubadurafton på Vincents skafferi vilket jag bojkottar rakt av. Sen imorgon är de trubaduraftonoch tacobuffé ät så mycke du vill för 70 kr på Perstorps Bar & Rastaurang och även detta bojkottar jag. Med andra ord en lugn helg utan fest. Ska ju till Ullared imorgon, åker redan kl: 7 på morgonen, vilket innebär att jag får upp vid 6-tiden. Är ingen frukost människa ju, plus att dusch med hårtvätt fixar jag ikväll, så blir de en lugn tidig morgon på de viset. Bara upp och duscha av kroppen och mata katten typ.

Ska bli superkul att komma till Ullared, hoppas jag hittar mycke sånt där "bra-och-ha" och kanske något lätt i klädesväg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: