VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Nyårsafton var det ja

Kategori: Jag o min vardag

Bestämde mig väldigt sent på nyårsafton att gå iväg på festen hos grannen Jimmy. Tror det var vid 20-tiden. Där var ca 12 personer. En kille och en tjej hade sin hund med sig och den och jag fann varandra rätt så snabbt, som alltid när det gäller mig och djur. Vi busade, han sprang iväg och jag kallade och han for upp i mitt knä och slickade mig i hela huvudet..haha..så söt, så höll de väl på en sådär 10 vändor, och då sitter de en kärring, ja jag kallar henne kärring för hon uppförde sig så omoget. Mitt när hunden är på väg upp i min famn så sliter hon tag i honom och drar upp honom i fotöljen hon sitter i och han skricker ju till rätt bra då. Så jävla omoget bar för att jag vet att hon inte gillar mig. Tände till på alla så jag gick ut på balkongen för att inte säga något dumt. Snällt av mig. Pratade med ägarna til hunden lite senare och dom tyckte oxå hon var väldigt onödig.
Annars var det en bra och trevlig fest. Blir inte roligare än man gör det. Kom hem vid 2 på natten. Många slutade festa tidigt, tråkiga människor..haha..nädå, ingen fara, jag var nöjd, var väl lite fuller oxå..haha.


Ja det var det hela om nyår, skriver inte ut massa namn osv eftersom jag inte vet om dom vill nämnas här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: