VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Problemlösningar

Kategori: Jag o min vardag

Äntligen har felet med min dator blivit löst. Den har ju länge varit slö och skum och visat inget internet och inte kommit in på de flesta sidor man begärt. Fick den formaterad igår och inlagt windows 7, som jag sagt nej till i några år. Men fick ge mig eftersom min nya dator som byggdes i aug-11 inte fick ut sin fulla kapacitet med xp. Och det märker jag verkligen idag, härligt. Men den fortsatte ändå att sega så har idag pratat med internetleverantören ang mitt modem som är 9 år gammalt och han kollade upp signaler och packningar osv från där han sitter i Göteborg och de visa sig att mitt modem har gjort sitt. Ett nytt skickas idag, som sen kommer till mig imorgon eller övermorgon. Ska sen dessutom uppgradera hastigheten från 8 till 16, sen jäklar blir de snabbt minsann...hehe


Lovar att under kvällen uppdatera om helgen, blev aldrig så igår söndag pga lämnade iväg datorn hastigt och lustigt som jag inte var beredd på. Men kände att det var viktigt och kolla upp vad som var fel med min dator för den mådde ju inte alls bra sen ca en månad tillbaka. Skönt de inte var virus iaf..haha

Såg precis att detta inlägg är nr: 1999

Kommentarer


Kommentera inlägget här: