VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vill vara trött ibland ju

Kategori: Jag o min vardag

Tog en vilodag från träningen, har ju faktiskt morgon gymmat och kvällspromenerat 2 dagar i rad, så en gym vila kan nog va bra. Men promenaden ikväll ska bli av. Fast man vet aldrig för det stormar rätt bra här och har regnat en del, men nu tittar solen fram. Vädret är verkligen konstigt och skumt, ena dagen strålande solsken, nästa ösregn o sen storm...hmm

Ja ja, att jag tog vila i morse var för lyckades somna vid midnatt för att vakna vid 2-tiden helt pigg och vrålhungrig. Tog några kiwi och kröp ner under täcket igen, fast det var inte det lättaste, var väl runt 4 tiden jag somnade igen. Men ändå uppe igen vid 9 snåret.

Inte alls kul att vara en dålig sovare. Har jag varit nästan hela mitt liv. Trött vad är det. Ju mer energi jag gör av med ju piggare blir jag. Medan det är tvärtom för andra. Någon som vill ha lite av min pigga sida? haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här: