VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

2 dagar sen

Kategori: Fest/Party

Då var det väl dags att dela med mig av fredagens aktiviteter.
 
Började med att jag mötte upp en hög med vänner runt 18-tiden och vi promenerade upp till ängen och satte oss där vid grillplatsen och drack vad vi hade. Himla kul och trevligt hade vi.
 
 
 
 
Vid 22-30 tiden blev det dags för utång, Flamman såklart, vad annars..haha
Där blev det en hel flock orgasmer. Farlig drink som man kan dricka i en klunk. Blev några 100-lappar man la där.
 
Vid stängning var vi några som gick hem till en kille och festade vidare. En kille dök upp som vi inte riktgt vet varför han kom. Tog väl ca 5 min så var han igång och var riktigt spydig och otrevlig, kallade oss alla för olika fula ord och sånt. Sluta med att han fick bada i min grogg. och jag hann sedan inte reagera förrän jag fick ett helt glas ren sprit mitt i huvudet. Ögonen sved och blev igenbommade, var bara och treva sig fram som en blind till toaletten för att skölja huvudet.
När jag är klar med detta hör jag väsen som bara den och då står den killen över en annan kille i soffan och bara matar in slag utan att den andra försvarar sig. Han var helt galen och sjuk i huvudet. Till slut får vi ut honom ur lägenheten. Men bara för att komma tillbaka med sin son. Haha, så feg han är. Pratade med sonen och till slut så gick dom. Sikken röra alltså...
 
Kom hem vid 8-tiden på morgonen (lördag). Rakt i säng men hur lätt var de och somna då, icke. Sov kanske 3 timmar.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: