VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Avundsjuka???

Kategori: Jag o min vardag

 
Tog en runda till Ica och höll tummarna för att det inte skulle regna. Och där hade mamma och jag tur. Precis fått i mig frukost, ja jag vet de är efter midda, men man äter väl när man hungrig, eller?
 
Vet ni vad jag ska göra nu? Jo de ska jag berätta. Jag ska faktiskt uppta min storstädning som blev avbruten igår pga Helsingborgs rundan. Dagen efter, att jag gör sånt....Är ni lite smått avundsjuka att min energi är på topp då och att jag mår oförskämt bra..haha. Klart ni är :P!!! Hoppas att jag aldrig nånsin får smaka på det här med att vara bakis. Vet bara hur det kan vara genom olika vänners berättande. Och det känns inte som nåt man vill vara med om.
 
Känns inte som torsdag när man varit ute mitt i veckan. Imorgon är det ju fredag och då jag brukar festar till det. Men känns som jag ska ta det lugnt imorgon faktiskt. Och spara mig till Helsingborgs festivalen nästa vecka.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: