VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Bättre än inget

Kategori: Motion & hälsa

 
Skulle egentligen vilat idag pga mensvärken, men kände att jag ville ut på en PW iaf, så jag ringde Marielle och hon hängde på utan problem. Blev inte så långt idag pga detta. 3 mile = drygt 5 km på 55 min och 350 kalorier fattigare..haha.
 
Vi mötte även en gammal arbetskompis till mig med sin dotter plus Torgkrogens hund som dom passade.
Så liten och söt, bara 3 1/2 månad gammal, lätt jag skulle vilja ha en sådan.
 
 
Nu blir det en dusch och sen så småningom i säng. Upp tidigt imorgon och hoppas på att jag kan åka med mamma till Malmö och lämna av mormor som ska hem igen.
måste ju spana in lite klädes rea, missa ju Väla idag..*snyft*!!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: