VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Brukar inte tänka på detta

Kategori: Tankarna flödar

Det här med vädret brukar inte vara något som jag bryr mig om faktiskt. Men kan nog ändå känna och tänka som så många andra, att "var är sommaren". Har ju i stort sett inte varit många varma soliga dagar.
Min grej är ju snö och vinter (ja jag vet, tjat för er som vet..haha) men även om så är fallet så ser jag ändå alltid framemot sommaren. Dels pga att man kan göra så mycke mer ute. Men ser mörkt ut. Eller så blir de som så många andra år, när skolorna är på väg att starta igen så kommer det fina vädret.
 
Idag är de grått och blåsigt, så jag har faktiskt bestämt mig för att inte gå utanför dörren, har massor jag kan göra här hemma som jag tänker ta tag i efterhand som jag känner för det.
Kanske blir det en promenad ikväll med Marielle. Vi har ju inte gått nu på 2 veckor, tror jag att det är, men detta pga olika anledningar/förhinder.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: