VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Dator format huvud

Kategori: Tankarna flödar

Detta är inte klokt. Har nästan suttit vid datorn sen jag gick upp idag..haha. Men har varit flitig och svarat på massa mail, skickat iväg jobbansökningar och letat efter praktikplatser att ringa till som kan leda till jobb efter att man fått visa vad man går för. Börjar bli riktigt långrandigt och gå hemma och arbetslös nu. Visst, jag har ju varit sjukskriven i omgångar pga knäet, men inget jag är i behov av mer nu. Känns ju som det går åt rätt håll med knäet, äntligen. Även om rehabiliteringen är lång. Ger mig inte, de ska gå bra utan operation.
 
 
Ska jag avslöja att jag kanske har en dejt till helgen. Ja det gör jag till er som är såna där stalkerazzi så får man väl se sen om man hittar er i en buske eller två..haha. Men som sagt, vem bryr sig. Jag lever mitt liv som jag vill när jag vill alla tider på dygnet. Och det tycker jag att ni oxå kan göra. Vad hindrar er???
 
Skönt att vissa personer nu låter mig vara ifred utan att blanda in mig i deras intriger och falskspel. Sånt folk är inte mycke värda i mina ögon. T ex: jag kan vara otillgänglig för alla i flera dagar och helt plötsligt är jag inblandad i nåt där jag inte ens varit eller ens pratat med personerna i fråga.
Hur lyckas folk med sånt? Mitt svar på den frågan är att dom inte har nåt liv.
Och ni vet vilka ni är...
 
Just de ja, detta är inte förtal...jag skriver vad jag vill i min blogg helt lagligt så länge jag inte namnger nån
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: