VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Festival dax!!

Kategori: Jag o min vardag

 
Idag börjar Helsingborgs festivalen och håller på till lördag. Så var inom systemet och köpte hem 2 liter vin, bra och ha hemma fall i fall. Har ju pratat med lite folk om att åka in dit, men känner mig kluven för vad jag vill. Kanske blir de bara lite dricka med några vänner på ängen istället. Lugnast så kanske..haha. Ja ja får se imorgon hur man känner då.
 
Beställde även mitt favorit vin "Untouched" när jag ändå var på systemet, glömmer ju de hela tiden. Väldigt trist att det blivit en beställningsvara, men som tur är så tar det bara 2 dagar. Så efter helgen kan de hämtas. Gott gott...
 
 
Och här har ni det då de goda "Untouched". Alla som inte gillar vin hade lätt gillat detta. Det är som att dricka juice, farligt farligt..hehe
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: