VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

För mycke

Kategori: Jag o min vardag

Usch vilken stressig dag känner jag.
Varit iväg i ärenden. Nu hemma och ska sätta fart med allt här, måste verkligen fixa klart idag. Så här ser det ut
 
* Göra egen potatissallad och biffar (ska ha detta med oss på Skånes djurpark imorgon)
* Fixa jobblistan och ringa AF
* Städa
* Vika tvätten från igår
* Fixa med lite andra viktiga papper
* Skriva dagbok för hela helgen (inte bra när de blir så, jag skriver ju exakt varje dag)
* Skicka stämpelkort
* Fixa några paket som ska med posten imorgon
 
Undrar om jag glömt något eller om det var allt. Får väl se efterhand.
Men känner bara att bloggen blir nog lidande idag. Hinner nog verkligen inte skriva massa inlägg.
 
Men imorgon är de som sagt iväg som gäller och hoppas få med mig massa kort hem på djuren där. Ska bli riktigt kul, måååånga år sedan jag var där.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: