VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredagen i text och bilder

Kategori: Fest/Party

 
Fredagen blev fest i alla fall.
 
Hastigt bestämt per telefon, och 45 min senare kom folket och mötte upp mig och vi gick vidare till ängen, 3e fredagen i rad, men där är så mysigt och sitta. Dricka med trevliga vänner i det fria slår allt. Eller ja nästan...
 
Vilka var vi då? Jo, jag såklart, Linda, Ali, Pierre, Mini, Jhonny(eller hur han nu stavar det), lite senare dök även Nilla och Fredrik upp.
En del blev fullare än andra..haha..precis som det är och ska vara.
 
Jaha och Linda har inte förstått det här med att man behöver en mugg eller nåt när man har en bag in box Tre apor, så jag kom på de här med att när min första vinare var slut så kunde hon ju använda den som "mugg". Glad blev hon, men fasen vad hon hetsa mig till att dricka, kan inte förstå varför, var hon törstig kanske..haha. Sen när hon väl fick paketen var de ju jag som fick vara smart igen, hon förstod inte alls att om man vände paketet med hålet närmast pipen så gick det utmärkt att trycka på och öppna kranen..haha
 
 
Lite kelande mellan kärleksparet Linda & Ali. Vad tror ni, är inte Jhonny lite avis där..haha
 
 
Hamnade såklart på flamman och drack ett antal orgasmer, farlig drink de där, syns på kontot nu..haha
 
Efter stängning så blev det lite efterfest hemma hos mig med Linda, Subhi, Khiere, plus Pierre och Mini kom en runda.
 
Subhi fick syn på min kvast och började dansa till arabisk musik från youtube, och fick med sig den andra araben Khiere. Plus att Subhi hitta en BH på min toa, tror absolut han vill ha bröst..haha
 
 
 
 
Festen slutade med att sista personerna gick vid 9 på morgonen. Och då gick Marie och la sig.
 
 

Kommentarer

  • Ardito säger:

    Subhi have small boobs for that stuff hahaha

    Svar: haha, he wants bigger
    shaminelle

    2012-07-23 | 01:55:52

Kommentera inlägget här: