VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Här har ni dom

Kategori: Jag o min vardag

 
Så härligt det var när jag kom ut idag, strålande solsken och varmt, kan man kalla lite tur för nu har himlen mest moln.  Svensk sommar som alla säger. Men jag klagar inte, kan ju ändå inte påverka väderleken lixom
 
Har i alla fall fått tag på de där melonerna jag prata om igår.
Så nu vet ni vad jag kommer och leva på under helgen..haha
 
 
Oxå är de ju fredag, har blivit bjuden på fest, plus nån annan frågat om jag ska festa idag. Mitt svar har blivit att jag inte känner för de. Visserligen ganska många timmar kvar tills det blir kväll, men... Känns faktiskt som det är dags för en lugn helg, plus jag ju vill få klart min storstädning som jag pratat om. Jävla tjat, ja jag vet..haha..men min blogg så jag bestämmer innehållet, snällt va..haha!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: