VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hoppade högt

Kategori: Motion & hälsa

 
Gav mig ut på en PW, tob vägen förbi där vi brukar sitta och festa på fredagar. Eller brukar och brukar, varit där 3 på raken i alla fall. Och sedan vidare bland kvarteren och in på en skogsstig och medan jag går där i godan ro och kollar så jag inte trampar på alla bruna sniglar så ser jag plötsligt en orm rakt över stigen, säkert 3 dm lång, så de blev ett högt hopp åt vänster och landade på ett ben och sen över på andra benet och snabbt framåt, vänder mig om och kollar. Jodå de var bara en kopparorm, men fy fasen så rädd jag blev, kände hur gåshuden kom på hela kroppen, kändes som hela jag skulle krypa ur mitt eget skinn ju.
Så jag begav mig snabbt ut på säkrare mark där jag var säker på att inte stöta på fler.
Inte mycke som skrämmer mig men ormar gör, men långt ifrån som spindlar gör, dom är jag verkligen livrädd för alltså. Usch, kommer säkert och ha mardrömmar inatt bara för de. Bläää
 
Gick i alla fall 4 km på 42 min. Mitt knä gör ju ont de första 20 min så de är lite svårt och haltande och gå, men släpper rätt bra sen
 
 
Avslutade min runda med att gå förbi Linda och kalla ut henne på sin balkong och pratade en stund.
Och då dök där upp en söt liten igelkott
 
 
 
Och nu har jag nyss suttit på balkongen och njutit av en underbart skön sommarkväll med en smoothie.
Duschen nästa
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: