VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hur gör du???

Kategori: Tankarna flödar

 
Tänkte på det här med Facebook. Hur gör ni? Och vad tycker ni?
 
Har sett att många skriver ett X antal statusar varje dag. Och flertalet skriver exakt vad dom gör varje dag och ska göra, var de befinner sig osv. För mig känns det inte intressant och läsa om,
och då är det bra att man kan "sluta prenumerera" på dessa personer och ändå ha kvar dom som vän. Sen är de upp till var och en att gå in och titta till personens sida om man är lite nyfiken.
 
Sen är det ju ganska farligt oxå att skriva ut exakt allt, tänk en inbrottstjuv kan ju lätt göra inbrott i din lägenhet/ditt hus. Vilket nog inte många tänker på.
 
Sen kan jag tycka det är lite fult att "kräka" på folk i en status. Alltså nu menar jag där folk skriver utan personens namn. Bättre och ta det mellan 4 ögon och berätta vad man tycker och känner. Men tror vissa mår bättre efter att dom "kräkt" lite, särskilt tjejer..haha..känner ni igen er? Ta de nu inte så allvarligt, utan tänk efter och ta det med en nypa salt så ska ni se att ni nog håller med mig.
 
Har många gånger tänkt lägga ner min profil där, men har inte blivit pga en del roliga spel som jag spelar dagligen. Så får se hur jag gör längre fram.
Nåt som är bra där, är chatten, många har lagt ner msn pga den.
 
Som jag sa för några år sedan: "Facebook är världens största klagomur"!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: