VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Idag, imorgon, övermorgon

Kategori: Jag o min vardag

 
 
Tvätten- check
Middan- check
 
Tyvärr ingen bild på middan eftersom de blev resterna från igår..gott gott var det såklart.
 
Marielle ringde innan, därav midda tidigt, vi ska ut och gå om ett par timmar. Frestade henne med kokosrutor, så lovade att ta med några till henne. Vilket gjorde henne riktigt glad, kunde nästan höra henne dräggla i luren..haha!! Hon ville ju gå ut och äta, men fick säga nej, maten från igår var jag ju inte så road av att kasta.
 
Imorgon ska jag antagligen med mamma coh mormor till VÄLA och då blir de kanske ingen midda hemma, beroende på hur länge man är iväg.
Och på tisdag åker hon hem och då åker mamma o jag med o blir kvar på en shopping runda i Malmö, medan hon åker vidare hem till Trelleborg.
 
 
Just ja...ny månad idag, igen. Hoppas på en varm månad med massa sol så man kan vara ute, kanske iväg och bada lite eller annat skoj. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: