VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Sova länge är inte bra

Kategori: Jag o min vardag

 
Ja klockan 11 kom jag upp idag, inte bra, eller jo kanske, somna ju inte förrän vid 6-tiden i morse. Trött på att jag inte kan somna i någerlunda normal tid så man kommer upp i bra tid. Varit så här nu i 2 veckor. Nytt försök imorgon.
 
Detta innebar att jag missa sms från mamma att hon ville åka in till Hässleholm på en shoppingrunda. Får väl hoppas på att vi kan åka till Skånes djurpark på torsdag. Imorgon går de ju inte för då är de tvättedag som gäller.
 
Så vad ska jag då hitta på idag? Jo eftersom jag inte gillar att vara ute i solen så ska jag fortsätta att städa...är jag tjatig..haha..jag vet.
Men hade jag kunnat hade jag legat vid havet nu, då går de bra med sol och värme för man kan ju svalka sig hela tiden.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: