VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Blev de inte

Kategori: Jag o min vardag

Blev ingen promenad ikväll med Marielle, fick ett telefonsamtal så jag var tvungen och hoppa i skorna och rusa iväg ett par timmar. Men vi tar igen det imorgon kväll, och hoppas på lika fint väder som ikväll.

Usch, ska till tandis imorgon kl: 7.40 då läggs en bedövning, sen ut och vänta till den börjat värka ca kl: 8.10. Tandis hitta ju ett pyttelitet hål och vill borra upp tanden från alla amalgam för att kolla så hålet är ok. Egentligen inget och laga, men hon mena på att det var bättre eftersom jag ahr så starka och fina tänder. Och där kunde jag ju inte annat än hålla med. Men är som sagt rädd för tandis och alltid varit, men ännu mer efter förra året då vi upptäckte att jag är superallergisk mot deras vanliga bedövning. Första gången i mitt liv som jag ju blev bedövad i munnen. Så den mardrömmen sitter ju kvar.

Men är glad att hon ska borra upp amalgamen från tanden så blir jag av med den, den har ju suttit där sedan jag var 10 år gammal, kallas barnlagning. Så de blir de där vita som hon fyller på med sedan.

Nu blir de TV i sängen tills jag somnar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: