VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Detta trodde jag inte

Kategori: Kläder

Nyss hemkommen från Hässleholm och har minsann fått tag på ett par stretch jeans till. Alltså fattar ni, Marie har köpt 2 par jeans på mindre än 2 veckor..haha. Säkert 15 år sedan sist jag hade jeans, trivs bäst i cargo. Men dessa 2 paren känns riktigt sköna.
 
Har varit riktigt hett idag och är fortfarande. Skönt att solen är tillbaka, hoppas den stannar ett tag nu. Hörde ju att de skulle bli oväder imorgon. Mamma, mormor och jag har pratat om att åka till Väla.
 
Lindex mörkblåa för endast 200kr, hade kostat 499kr..så de kallar jag fynd.
Oxå såklart fler boxertrosor, tag 3 betala för 2, 138 kr.
 
 
 
Där var även massa stånd på torget och ett av dessa var fyllda med jordgubbar. Tror ni jag gick förbi utan att köpa? Klart jag inte gjorde..haha. 2 liter för 50kr fick följa med hem
 
 
Väl hemma med bussen fick de bli Ica en runda, lilla Smulan måste ju ha mer mat, plus sitt fredagsgodis.
Och idag hittade jag en tjej som jobbar där och frågade henne om mitt balsam. Hon var så snäll så hon gick igenom ett antal kartonger för min skull. Och såklart i den sista hon öppnade fanns mitt balsam. Den innehöll 6 flaskor. Tog alla. Billigt ju, 45 kr för 2 st.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: