VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En klar favorit

Kategori: Dagens midda

Kör på kyckling till midda idag, vilket är en klar favorit hos mig. Blev en liten kycklingwok, men hade inga nudlar hemma så jag körde på ris. Går ju precis lika bra.

Men har ett problem bara, och det är att det blev så mycke mat att de räcker till ehn portion till. Antingen får jag ha det imorgon eller fysa in det.
Min plan ang midda imorgon är ju nypotatis som jag kokar först och sen steker, så gott alltså. Ja jag vet en liten tjuvstart innan midsommar. Fy på mig. Inget jag gjort innan om åren så detta blir premiär. Kunde inte låta bli, är så sugen. Blir mycke stekta nypotatisar(eller päror som den skåning jag är, och även panntofflor i Trelleborg där jag är född) på sommaren.








Kommentarer


Kommentera inlägget här: