VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fick tag på en hel del

Kategori: Smått & Gott

Hemma igen från marknaden, ett 100-tal stånd som alltid med massa skit som man säger..haha. Fick med mig kryddor, löpare till bordet i vardagsrummet och naturgodis.



11 påsar kryddor för 100 kr, billigt. ja jag vet de fattas en men den fick mamma.
Jag valde 6 påsar grekisk grillkrydda för att den är så himla god, och basilika har har jag alltid hemma så blev en sådan påse oxå. Sen 2 st, chili/cheese och sourcream/dill är såna man kan göra dippa/kall sås på. Kan nog va gott.
Oxå indisk grillkrydda, blir att hitta på nån ny maträtt med den.




Bananchips, japanska risblad och mexicanos med ost.
4 påsar för 100 kr varav mamma fick en



Bordslöparen 33 x 110 cm för endast 39.90 kr


Blev in en runda på Ica på hemvägen och hämtade ut ett paket från cellbes, bloggar om de senare. Sen när jag är på väg hem, kanske gått ca 100 m får jag sms om ytterligare ett paket, tur de så jag slapp gå ner sen igen. Och detta var Buffy och vampyrerna boxen från cdon för endast 599 kr. Så nu kommer jag att sälja säsong 1-3 som har redan hade, inget och ha dubletter ju.
Om nån är intresserad av att köpa dessa så vill jag har 75 kr per säsong + frakt. Alla är som i nyskick








Kommentarer


Kommentera inlägget här: