VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fullt upp dag

Kategori: Jag o min vardag

Kom upp halv 8 i morse, efter en natt med knappt någon sömn alls. Varför? Jo, min lilla Smulan har busat och väckt mig i omgångar, och så här har hon snart hållt på en vecka. Tänk 14 år och så busig..haha...Och nej hon löper inte, det sluta hon göra för över 1 år sedan och då sluta jag med p-piller oxå på henne.

Sen var de bara och ringa viktiga samtal, slänga in en maskin tvätt och bege sig till Netto och Ica med mamma.

Väl hemma, hämtade jag upp tvätt, och strax efter kom Linda alias Klara-Stina och vi snackade lite "skit", plus hon nu fått se bevis på hur idiotisk en människa kan vara via mail och sms.

Ut igen i andra ärenden, hemma igen nu och tvättar klart.

Dags för midda tror jag, inte hunnit äta idag kom jag på. Dumma jag...haha.

Oxå ska de städas lite och dammsugaren fram. Eventuellt en powerwalk ikväll med Marielle om det inte regnar för mycke.


Smulan låg och mös i soffan när Linda var här




Kommentarer


Kommentera inlägget här: