VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Innan Kl: 12.00

Kategori: Tankarna flödar

Allt detta har jag gjort tidig förmidda och med andra ord skapat världshistoria. Jag menar de är ju LÖRDAG..haha. Vad jag gjort? Jo jag har diskat, dammsugat, torkat golven, plus stekt upp över 1 kg färska champinjoner och plastat in i portioner för frysning, en del ska vara till middan idag.
 
Fy satan så flitig jag varit..haha. Tänk dammsugat en lördag förmidda..haha..kan inte fatt de själv. Messa mamma om det, hon tror jag slagit huvudet hårt..haha. Kan de vara så att hon har rätt..haha.
 
Känner mig så duktig och nöjd.
 
Middan ska förberedas om ett tag och sen ska vi äta gott. Håll utkik, inlägg om detta kommer senare såklart. Gott (god) mat blir det
 
Ikväll blir de promenad med Marielle, vi ska testa min RunKeeper app. Har bestämt en runda. Ska bli spännande och se hur lång den är.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: