VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Konstigt huvud

Kategori: Jag o min vardag

Kom upp kl: 8 idag. Matade katten och kände mig sen konstig i huvudet så gick och la mig igen. Undrar om det har med igår och göra. För när vi var ute på promenaden var där en lång stund som hela huvudet ville luta sig och vänster och dra mig åt det hållet. Precis som med en dålig kundvagn ni vet. Man går där och stur den åt ett håll och den vill åt ett annat pga att hjulen är kass.
Fick gå och lägga mig igen, och vaknade nu vid halv 12..aj aj inte bra, men fick 2 timmar sömn till och nu mår jag som vanligt. Skumt mående helt klart och hoppas det inte kommer tillbaka.
Nu blir det en dusch och sen ska jag till mamma och klippa henne, och bli bjuden på midda, kalopps blir det, år och dar sen man åt. Ska ta med mig mina egen inlagda rödbetor.














Kommentarer


Kommentera inlägget här: