VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kvällen är då här

Kategori: Tankarna flödar

Fredagskvällen har kommit och klockan är strax över 21. Balkongen är öppen här intill mig där jag sitter vid datorn. Man hör och ser folk från husen och på sin balkongen, gissar att det är pga fotbollen och att det är studentfester. Men är skonad från detta i min trappuppgång i alla fall. Fast hade ändå inte brytt mig.

Är hemma med andra ord, trots att grannen i huset intill har bjudit in mig på fest. Men jag tackade snällt nej, känner inte alls för att sitta och hälla i mig alkohol idag. Och vad gäller krogen så lär där ändå vara ganska folktomt med tanke på vad det är för dag. Visst, där är storbilds tv så vem vet om ägaren startat den så folket kan kolla fotbollen. Det var ju så när Eurovison Song Contest var för 2 veckor sedan.

Lite småhungrig känner jag, tror jag ska ta mig ut i köket och slänga ihop en smoothie. Gott och mättande.



Om vi inte hörs mer ikväll så får ni sova gott och till alla fulla människor vill jag bara säga; gör inget som inte jag skulle ha gjort!!! Haha....







Kommentarer


Kommentera inlägget här: