VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Men vad är detta....

Kategori: Tankarna flödar

......hmm, fredag imorgon igen ju. Tiden går alldeles för tokfort.

Har i alla fall ägnat rätt många timmar till göra en lista över företag som jag ska ringa om praktikplats. Tar ju lite tid att komma på en massa som ska passa så att man kan pendla både dagtid och skift. Om inget annat får jag flytta, ja om de finns chans till jobb så gör jag helt klart det. Jobb går först oavsett var mina vänner bor. Dom får helt enkelt komma och hälsa på och tvärtom.


Kollade Criminal Minds innan, vilket var säsongsavslutning och såklart så slutade det dumt som faen. Nu får man vänta ända till efter sommaren för att få veta om någon dog eller inte. Ja jag vet, det är bara en serie, men en bra sådan ju.
Revenge har nog oxå sommaruppehåll såg det ut som.

Och imorgon börjar blä fotbolls EM, inte min grej att titta på även om jag håller på MFF.
Tur man har många kanaler och välja bland och filmer, plus serier att komma kapp.

Som sagt helg imorgon igen då, och den ska jag tillbringa i lugn och ro och utan fest och utgång, så skönt ska de bli. Fjärde fredagen på rad. har bara varit ute en lördag för 2 veckor sedan, duktig jag är. Men känner att man kan ha pengarna till mycke roligare. Plus jag och Sabina snackar om en kryssning och även en utlandsresa, får väl se hur de blir med det.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: