VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mer texas

Kategori: Jag o min vardag

Mamma drog iväg mig till Netto..haha. Blev inom Ica med och köpa fler texasben, ni vet de jag åt till midda igår...*slurp*. Skulle köpt balsam oxå men allt var slut. Erbjudande om köp 2 för 45 kr, mitt är ju ElVital. Typiskt att det var slut, men blir lätt så när det är nåt billigt. Hoppas på att de får mer leverans innan helgen så jag kan hamstra hem lite. Börjar sina här, men schampo har jag massor sen sist jag hamstra. Långt hår ner till rumpan kräver ca 2-3 flaskor balsam på en månad om jag tvättar det varje dag. Har lyckats lära mig och stå ut rätt bra med att tvätta det varannan. Så stolt jag är..haha..ja jag menar, efter att ha tvättat det dagligen i nästan 30 år.
 
Nu ska jag på städningen igen, plus fixa midda
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: