VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Midsommar

Kategori: Jag o min vardag

Midsommarafton idag för er som missat det. Så vad händer då? Jo, har planer men väntar att deta med mig av detta innan det blivit av, så ni får snällt vänta tills imorgon och läsa och se i bilder då.
 
Har ätit mammas smörgåstårta till frukost, riktigt mums.
 
Förresten, varför firar vi midsommar? Är de nåt kristet eller liknande. Är ju inte troende själv så har noll koll på detta. Men googlade och hittade lite text via länken här under
 
 
Har någon en bättre förklaring så skicka gärna iväg en kommentar. Alltid kul att få veta. jag kanske vet de redan men i så fall har jag glömt eller förträngt det..haha.. Men sill och nypotatis blir det i alla fall i dag.
 
Ingen sol än, regn är ju utlovat i Skåne nu på förmiddan. Hoppas det blir bättre ju närmare kvällen vi kommer.
 
Önskar Alla Mina Läsare En riktigt Fin Och Trevlig Midsommar
 
Och gör nu inget som inte jag skulle ha gjort..haha
 
 
 
Hörs imorgon om inget annat!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: