VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Myslördag med pyssel

Kategori: Jag o min vardag

Lördagen är här och startade med ösregn, 3e dan i rad men nu skiner solen och knappt nåt moln på himlen. Jag har tagit vid där jag slutade igår, vilket innebär storstädningen av min lägenhet, allt från golv till tak. Kommer och vara skinande rent när jag är klar. Hoppas på att bli klar imorgon.

Ikväll är de sexparty hos Sabina. Men vet inte om jag ska dit. Som sagt har ju fått min mens och blöder som fan och mår skit, vilket hon har förståelse för. Så reagerar en äkta vän till skillnad från en kompis till henne som avbokade partyt igår pga en dejt med en kille, så gör man inte mot sina vänner tycker jag. Och de flesta tycker väl säkert som jag.

Just de ja, jag varvar min städning med Big Brother, köpte ju 24/7 i torsdags. Bra sällskap och höra de prata genom min stereo när jag håller på här hemma. Och ska bli väldigt spännande imorgon kväll och se vem som vinner. Svårt val känner jag.

Fast tror nog så här:

1. Hanna
2. Annika
    3. Amandus

eller kanske att Annika vinner. Hmm..kluven i den frågan.
Vad tror ni andra som tittar på detta program????












Kommentarer


Kommentera inlägget här: