VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Penance

Kategori: Filmtips

Här kommer då den råa filmen jag såg igår. "Penance" heter den. Verklighetsbaserad. Trodde den skulle vara runt 90 minuter, men helt plötsligt så tog den slut och då hade de gått drygt 40 min. Men ändå värd att se tack vare att när den slutar så rullar massa text om vad som hänt personerna osv.
Så helt klart värd att se...
Handling:

För att rädda sin dödligt sjuka dotter bestämmer sig unga Amelia för att börja strippa. Men istället för en enkel väg till pengar blir det raka vägen till helvetet. Redan under sin andra natt hamnar hon på en plats bortom hennes mörkaste mardrömmar. På en övergiven klinik har en religiös fanatiker skapat skärselden på jorden; en plats dit "fallna" kvinnor kidnappas. Hans mål är att rena dem från sina synder - och han gör det med skalpell...



Kommentarer


Kommentera inlägget här: