VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Röda och söta

Kategori: Jag o min vardag

Sitter här vid datorn och stoppar i mig av jordgubbarna jag köpte idag. Funderar på det här med middag, tror jag hoppar över det. Blev ingen midda i Hässleholm, för varmt, så vi tog bara en liten fika med goda bullar med massa pålägg. Glömde ta kort...fy på mig.
 
Alltså de här med middag då, tror jag gör ett texasben idag igen och endast en sallad till. Brukar funka när det är för varmt med mat. Fast får bli senare ikväll, tror jag....
 
Har pratat med Marielle oxå om en PW ikväll, hon hänger på om hon mår bättre. Om inte får jag ta en ensam promenix, gick bra igår med musik i öronen. Även om jag nästan hoppade till när de kom en joggande karl förbi mig..haha. Synd att det inte var ett mumsigt lammkött..haha. Kanske Marie oxå hade sprungit lite :P
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: