VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Rymningsplaner

Kategori: Tankarna flödar

Har precis. blivit bjuden hem till Åsa & Mats på fest till midsommar. Kollat av med mamsen så hon passar gärna Smulan. Kunde tagit henne med eftersom jag ska ha en hel stor husvagn för mig själv. Men nja, synd om henne att vara där själv. Allt nytt och hon lär höra mig och då blir hon ju ledsen när hon inte får vara med. Så mamsen är en bättre lösning på det hela.
 
Ska iaf fundera på vad jag vill. Både vill och inte vill festa. Är mätt på det som ni vet, varit hemma 3 helger på rad nu ju. Sen har jag även svårt för att sova borta, men kanske dags att offra sig för en gångs skull. Minns Kreta en vecka förra året, sov så dåligt hela tiden.
Men hade helt klart varit superkul att komma hem till dom, ut på landet och så, plus att dom har en STOR pool. Farligt och ha mig i närheten då..haha...kommer och bo i den så dom får serva mig med god dricka, och när jag väl blir "tvingad" upp kommer min hud att se ut som ett russin..haha.
 
Ska ta mig en ordentlig funderar på detta....
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: