VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Så kass hon är

Kategori: Jag o min vardag

Såja då har man varit iväg och fått ta avtrycken för bettskenan, gick bra. Lite andra ärenden oxå.

Nu sitter man här hemma, fint väder och det rycker riktigt mycke i kroppen för att hitta på bus..haha. Pratade med Sabina om vin på min balkong och sen ta tåget in till Klippan festivalen. Men hon "tjata" bara om att hon var trött. Ja eller hur..haha. Så går de när man redan smuttat på flaskan. Vin måste man dricka mer av annars bli man ju trött.
Så kass hon är..haha.

Aja, vi skulle höras senare och se hur vi gör :)





Kommentarer

  • The Queen säger:

    Du som är kass min lilla åsne vän ;)

    Svar: haha, passa dig slyna
    shaminelle

    2012-06-15 | 16:46:15
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/binelina

Kommentera inlägget här: