VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Shoppingrunda

Kategori: Jag o min vardag

Varit i Hässleholm med mamma och shoppat loss lite. Hittade äntligen svarta jeans byxor, rena turen att jag gick sprang på dom. Endast 99 kr på H & M, skitbilligt.



3 par boxer på Lindex, tag 3 betala för 2, 69.50 kr/st.



Tiara Mascara svart 49 kr och svart kajal 79kr från Parelle Cosmetics
Använder detta typ när de är fest, aldrig sminkat mig dagligen, men ibland kan det vara skoj o göra det.




Liten grön ugnsfast form 20 kr, lagom till en person att göra t ex potatisgratäng.
Fotoram 10 kr
Korthållare för alla plastkort 20 kr.
Dessa 3 är från Tiger
Oxå vitt nagellack 25 kr från Lindex



Blev en liten fika oxå såklart...



Haft helt underbart väder hela dagen. Men nu börja de precis spöregna, tur man slapp det när man var iväg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: