VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tips för dina ben

Kategori: Smått & Gott

Tur jag var hemma annars hade jag fått vänta.

Det knackade på dörren och där stod brevbäraren, som jag känt i typ hela mitt liv nästan. Hon hade ett paket till mig. Snällt för hade jag inte varit hemma så hade jag fått en lapp med posten och gå och hämta ut. Så kändes lite lyxigt..haha

Paketet är 6 st Intuition refills från Sensitive Care, rakhyvlar för benen. Använt dessa i några år och är supernöjd.
270 kr per paket som kommer var 4e månad, men man kan själv ändra hur ofta man behöver refills. Vilket är kanon. Har inte funderat på hur länge dom varar. Man rakar ju benen mer noga på sommaren än vintern, eller? Ja i alla fall är de så för mig.

Så här fick ni ett bra tips om ni inte visste detta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: