VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tycker till lite

Kategori: Jag o min vardag

Idag är det Big Brother final och såklart fortsätter jag att följa programmet med 24/7. Men måste säga att Amandus var riktigt irriterande tjurig mot Hanna igår vid många tillfällen. Han lyssnade inte klart på henne och avbröt och nästan snäste av henne som om hon skulle tycka som honom. Lite trist, men när man ser sånt här så kan man känna det där med att förstå varför de andra deltagarna retade sig på honom.

Men själv så får var och en vara som den är. Alla människor funkar inte ihopa, det bara är så. Även om jag typ aldrig stör mig på folk runt omkring, men man kan få tycka till. Jag låter var och en vara som den vill, tycka som den vill, göra sina egna val utan att klanka ner på personen.
En persons val i livet är inte de som gör den till en vän, man får ta en person för vad den är med sina brister. Ingen är perfekt. Men visst, sen finns de såna som tror de är mer än andra. Men dessa personer kan man ju faktiskt välja bort ur sitt liv om man inte vill vara med dom.


Nu ska jag köra klart min storstädning tänkte jag




Kommentarer


Kommentera inlägget här: