VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Untouched x 2

Kategori: Jag o min vardag

Usch känner mig lite rastlös, konstigt för detta fenomen eller vad man ska kalla det brukar inte vara vanligt hos mig. Kan det vara för det fina vädret, varit regn och rusk ett tag nu ju. Eller är de för att jag inte festat sen den 28 maj, inte alls likt mig, men det har varit skönt med lugna helger, absolut!! Nåt är det i alla fall..hmm..men vad. Mest troligt att jag vill festa för det är fint vädet. Gott vin med nån vän på balkongen. Hur mysigt är inte det då. Men idag verkar de som inte en enda vän är på hugget...visst är dom taskiga, så jättetaskiga..haha. Linda är inte barnfri och Sabina är rätt och slätt kass. Visst, har fler vänner, men dessa två kan man ju busa och hitta på galenskaper med som man inte kan med så många andra. Fast alla vet hur galen jag kan vara..haha.
Tror jag ska telefonterra Sabina och msn terra, kanske funkar till slut. Trött på mitt "tjat" om inget annat..haha!! Annars får jag snällt vänta tills midsommar.
Men bästa vinet är ju detta Untouched, eller hur Sabina? Minns när vi hitta det för första gången förra året på bolaget och gick hem till mig och testa det. Innan vi visste ordet av så var paketet slut, tur vi köpte 2 den gången...*slurp*!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: