VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vad finns i paketet?

Kategori: Kläder

Hämtade ju ut ett paket igår från cellbes. Vilket jag glömde blogga om. Men här kommer det iaf. Ni vet ju redan att jag beställde därifrån förra veckan.
 
Blev att jag behöll den röda och den vita bh:n, första gången jag har en röd, men allt bör ju testas en gång sägs de, nja inte exakt allt. Och vad detta är finns det inte tid att gå in på.
 
Fick även rosa/svart/lila bh men får tyvärr skicka tillbaka, råkade klicka på fel, vill ju ha med bygel. Så bara att beställa om och hoppas de finns kvar i min storlek.
 
Bara att klicka på länken nedan om ni är nyfikna på vad som finns där. För min del köper jag alltid mina behåar där, gardiner eller tyger, joggingbyxor, t-shirts, tjocktröjor/munkjackor, pyjamasbyxor, knäbyxor i modell sport.
Gillar inte toppar med massa krimskrams eller blusar med blommor o sånt där, inte tunikor heller. Detta är lixom inte min stil alls.
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anna Sevo säger:

    Hej igen, tack för allt beröm du ger oss. Trevlig midsommar önskar Anna från Cellbes

    Svar: Hej igen ja!! Jo men klart man berömmer när man är nöjd. Ris o ros är alltid bra. Men har nog inget ris till Er under alla år jag varit kund. Trevlig midsommar till er med
    shaminelle

    2012-06-21 | 13:05:33
    Bloggadress: http://www.cellbes.se

Kommentera inlägget här: