VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Var är solen

Kategori: Jag o min vardag

Ja det kan man undra. Läste precis en väns blogg, han är i Kiruna och där snöar det. Gissa om jag hade velat vara där. Jo helt klart!! Ja jag vet att jag är knäpp, men har så länge jag kan minnas haft en försmak till snön. Så himla mysigt med flera dm en mörk vinterkväll. Ut och gå och höra den knirra under skorna, eller bara ut och busa och göra änglar och sådant där. Ja sånt som ens vänner i stort sätt inte hänger med på, taskigt eller hur..haha..klenisar är dom:P

Nyduschad och ska snart bege mig ut i ärenden och sen hem och röja i hemmet lite. Vad kvällen bjuder på får jag se, men ska göra en god midda först och främst.








Nästan så der sådan himmel här idag. Regnet kommer väl när som oxå



Kommentarer


Kommentera inlägget här: