VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

VISA vs CASH

Kategori: Dagens midda

 
Låg i sängen (gör än) och kollade "Gossip Girl" och funderade på midda, men kände inte att jag orkade riktigt och kände sug på pizza men inga cash hemma.
 
Ringer Flamman och pratar med Tanya och det visade sig att dom tar kort vid hemkörning, gissa hur glad jag blev. VISA kort är en riktigt bra uppfinning.
 
 20 min senare knackar de på dörren och där står hennes kille Tobbe med min efterlängtade pizza.
USA medium för 100 kr, men har bara ätit 1/4 del, den är så stor så jag slizar den och fryser in i bitar. Fast tror nog att jag kommer och ta en liten bit till innan kvällen är över..hehe.
 
Men visst ser den väl smarrig ut? Mmmmm....
 
Har hittar 3 filmer oxå som jag har planer på att se idag. Får se hur de blir med de, "Gossip Girl" är såå spännande och ett avsnitt kvar sen är säsong 1 avverkad, tur jag har 3 säsonger till.
 
Hörs vi inte mer idag, så på återseende imorgon!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: