VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En gammal vän

Kategori: Tankarna flödar

Hittade igår en gammal klasskompis på facebook som jag inte träffat på säkert 25 år. Undrat ofta var han tagit vägen, så jag skrev ett mail till honom och idag när jag vaknade så hade han svarat och var skitglad för att jag hittat honom. Han har tänkt på mig ofta och det är ju ömsesidigt. Vi hade skitkul när vi var yngre. Ett helt gäng då som höll ihopa dagligen i flera år på ca 15 pers, hittade på bus, festade och massa annat.

Så nu ska inte kontakten tappas. Hoppas på att kunna ses nån dag i framtiden. Han bor ju trots allt en hel del mil härifrån och jag har ju inget körkort tyvärr, inget jag känt att jag behöver.

Men hur som helst, det här var hur superkul som helst.
Så nu är det ju tur att facebook finns.

Har hittat fler gamla vänner där, men just denna killen var det extra kul att hitta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: