VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Får jag min dom idag?

Kategori: Jag o min vardag

Go'morron kära läsare!
Nu ska jag snart bege mig till tåget för att åka till Kristianstad för en MR röntgen av mitt knä. Undrar vad dom kommer att se och vad domen blir. Inget illa får man ju hoppas.
Perfekt väder oxå idag, sol och inte ett enda moln på himlen. Så härligt när de blir shopping oxå. Såklart följer min lilla mams oxå med, alltid roligare att åka iväg med sällskap, lär ju inte komma hem förrän ikväll nån gång.

Men först inom Klara-Stina och få skruvat av min ögonbryns piercing, kan inte själv pga små jävla kulor..haha. Men den i tungan, näsan och öronen fixar jag själv som tur är. Kommer och känna mig riktigt naken utan mina piercingar idag. Blir ju så när man aldrig har ur dessa. Men tyvärr får man inte ha några smycken osv på sig under en sådan röntgen. Men de får jag ta, bättre och få veta vad som felar med knäet.

Usch vad jag gnäller..eller hur...haha. Nädå, de finns dom som har de mycke värre. är glad jag har 2 ben och kan gå på dessa.

Önskar era alla en trevlig dag


Kommentarer

  • Anonym säger:

    hoppas de går bra // emma

    2012-03-30 | 14:31:00

Kommentera inlägget här: